Skip to content
EDUCAȚIE MUZICALĂ
MEMIS
Menu Toggle
FORMATORI
LECȚII
Menu Toggle
GRADINIȚĂ
CLASELE P-IV
CLASELE V-VIII
CLASELE IX-XII
ETI: Blockflöte (stilul german)
COMPOZITORI
INTERDISCIPLINAR
RESURSE
Menu Toggle
ÎNVĂȚĂMÂNT PREȘCOLAR
ÎNVĂȚĂMÂNT PRIMAR
GIMNAZIU
Menu Toggle
RITM
FORME ȘI GENURI
LIMBAJ MUZICAL
AUDIȚIE MUZICALĂ ACTIVĂ
GIMNAZIU – Aplicații interactive
NON-FORMAL
Menu Toggle
NON-FORMAL
Formal și non-formal în artă
Muzica și revoluțiile secolului XX
EVENIMENTE
Menu Toggle
IARNĂ
PRIMĂVARA
Blog MEMIS
CONTACT
EDUCAȚIE MUZICALĂ
Main Menu
About
ATELIERE
Contact
Clasele P-II
MIȘCAREA DIRIJATĂ PE MUZICĂ
DIFERENȚIERE RITM BINAR - RITM TERNAR
PULSUL MUZICAL
STRUCTURA UNUI CÂNTEC: Strofă/Refen
DESENEAZĂ MUZICA: Rameau
DESENEAZĂ MUZICA: RAHMANINOV
JOC RITMIC: PAPRIKA LADY
JOC RITMIC: KOREA SONG
CANON RITMIC SIMPLU
ANOTIMPURILE (secvență)
Cântecul formelor geometrice (secvență)
LUNILE ANULUI (secvență)
Cântecul scăderii (secvență)
Cântecul numerelor pare
Elemente din folclorul copiilor - numărători - poz
Elemente din folclorul copiilor - numărători - neg
ALAFABETUL (secvență)
Cântecul notelor din gamă (secvență)
Cântecul adunării cu 10 (secvență)
EVALUARE
JOCURILE COPILĂRIEI POZ
COLAJ CÂNTECELE COPILĂRIEI DE ODINIOARĂ POZ
COLAJ CÂNTECELE COPILĂRIEI DE ODINIOARĂ NEG
Clasele III-IV
CARACTERUL MAJOR-MINOR
STRUCTURA UNUI CÂNTEC: Strofă/Refren
DE LA SUNET LA PARTITURĂ
CALITĂȚILE SUNETULUI MUZICAL
Tribut MARIA TĂNASE
REPERTORIU serbare
PRACTICĂ VOCALĂ
CÂND PRIMĂVARA VA VENI
CUM NE COMPORTĂM ATUNCI CÂND MERGEM LA UN CONCERT?
Cum se notează MĂSURA MUZICALĂ
MĂSURA MUZICALĂ
JOC RITMIC: KOREA SONG
JOC RITMIC: PAPRIKA LADY
PULSUL MUZICAL
DURATA SUNETELOR MUZICALE
ȘAPTE NOTE MUZICALE
Notele muzicale: SOL și MI
Notele muzicale: LA
Notele muzicale: DO
DESENEAZĂ MUZICA: RAHMANINOV
DESENEAZĂ MUZICA: DVOŘÁK
Muzicogramă: W.A. MOZART
DESENEAZĂ MUZICA: Rameau
Muzicogramă: Valsul patinatorilor
Muzicogramă: Habanera
Muzicogramă: Beethoven
Scroll to Top