Clasele P-IV. Pulsul muzical

Activitate: PULSUL MUZICAL                          

Nivel: Clasa P-IV

Durata: 30 min

Autor: prof. Carmen Tabita Hord

  OBSERVĂ ȘI DESCOPERĂ

 Urmărește cu atenție filmulețul de mai jos:

  REȚINE

  Pulsul muzical ne pune corpul în mișcare, ne face să ne mișcăm deodată cu el.

  APLICĂ

  Audiază următoarele exemple muzicale.

  În timp ce audiezi primul exemplu, The Entertainer de Scott Joplin, ține o foaie de hârtie într-o mână și lovește-o cu cealaltă mână pe pulsul muzical.

   La următorul exemplu muzical, Habanera din opera Carmen de Georges Bizet, folosește două creioane pentru a bate pulsul muzical.

  EXERSEAZĂ

  Ascultă în continuare muzica ta preferată și folosește-te de corpul tău sau de diferite obiecte din casă, pentru a bate împreună cu pulsul muzical.

@Carmen Tabita Hord

Toate materiale publicate pe acest site sunt protejate de legea dreptului de autor. Este interzisă reproducerea sau publicarea sub orice formă a conținutului acestui site sau a oricărei părți a acestuia, de către orice persoană fizică sau juridică, fără acordul scris al autorului, cu sau fără specificarea sursei. Este permisă distribuirea conținutului acestui site sau a oricărei părți a acestuia, doar în scop educațional și cu specificarea sursei.

5 comentarii la „Clasele P-IV. Pulsul muzical

  1. Bravo! Frumoase explicatii. Copiii inteleg, desigur, pulsul muzical

Comentariile sunt închise.

Derulează în sus