Sari la conținut
EDUCAȚIE MUZICALĂ
MEMIS
FORMATORI
LECȚII
GRADINIȚĂ
CLASELE P-IV
CLASELE V-VIII
CLASELE IX-XII
ETI: Blockflöte (stilul german)
COMPOZITORI
INTERDISCIPLINAR
RESURSE
ÎNVĂȚĂMÂNT PREȘCOLAR
ÎNVĂȚĂMÂNT PRIMAR
GIMNAZIU
RITM
FORME ȘI GENURI
LIMBAJ MUZICAL
AUDIȚIE MUZICALĂ ACTIVĂ
GIMNAZIU – Aplicații interactive
NON-FORMAL
NON-FORMAL
Formal și non-formal în artă
Muzica și revoluțiile secolului XX
EVENIMENTE
IARNĂ
PRIMĂVARA
Blog MEMIS
CONTACT
Caută după:
MEMIS
FORMATORI
LECȚII
GRADINIȚĂ
CLASELE P-IV
CLASELE V-VIII
CLASELE IX-XII
ETI: Blockflöte (stilul german)
COMPOZITORI
INTERDISCIPLINAR
RESURSE
ÎNVĂȚĂMÂNT PREȘCOLAR
ÎNVĂȚĂMÂNT PRIMAR
GIMNAZIU
RITM
FORME ȘI GENURI
LIMBAJ MUZICAL
AUDIȚIE MUZICALĂ ACTIVĂ
GIMNAZIU – Aplicații interactive
NON-FORMAL
NON-FORMAL
Formal și non-formal în artă
Muzica și revoluțiile secolului XX
EVENIMENTE
IARNĂ
PRIMĂVARA
Blog MEMIS
CONTACT
Caută după:
CLASELE V-VIII
Prima pagină
MEMIS
LECȚII
CLASELE V-VIII
Clasa a V-a
PRIMA ORĂ DE EDUCAȚIE MUZICALĂ
UNIVERSUL MEU MUZICAL
AUDIȚIA MUZICALĂ - TEST
PRACTICĂ VOCALĂ
MELODIA
STRUCTURA UNEI MELODII
STRUCTURA UNUI CÂNTEC: STROFA ȘI REFRENUL (Răsai - Doina și Ion A. Tedorovici)
CARACTERUL MAJOR MINOR
CALITĂȚILE SUNETULUI MUZICAL
DE LA SUNET LA PARTITURĂ
ȘAPTE NOTE MUZICALE
RITMUL MUZICAL
DURATA SUNETELOR MUZICALE
DURATELE MUZICALE
MĂSURILE de 2, 3 și 4 TIMPI
INTENSITATEA
TEMPO-ul
TIMBRUL MUZICAL
TIMBRUL VOCAL
CÂNT VOCAL
INSTRUMENTE MUZICALE
AUDIȚIE MUZICALĂ ACTIVĂ
DESENEAZĂ MUZICA: BEETHOVEN
DESENEAZĂ MUZICA: VIVALDI
DESENEAZĂ MUZICA: RAHMANINOV
DESENEAZĂ MUZICA: DVOŘÁK
MUZICOGRAMĂ: W.A. MOZART
DESENEAZĂ MUZICA: RAMEAU
MUZICOGRAMĂ: Valsul patinatorilor
MUZICOGRAMĂ: Habanera
MUZICOGRAMĂ: Beethoven
EVALUARE FINALĂ
Clasa a VI-a
CÂNT VOCAL
GENURI MUZICALE
GENURI MUZICALE - prezentare generală
MINIATURA
MINIATURA VOCALĂ: LIED-ul
SUITA INSTRUMENTALĂ
RITMUL MUZICAL
SINCOPA
ANACRUZA
CONTRATIMPUL
MELODIA
FORMĂ-GEN-STIL
STRUCTURA UNEI MELODII
SEMNE DE ALTERAȚIE
INTERVALE MUZICALE
TONALITATEA
TONALITATEA. Tonalități majore și minore
TONALITATEA: principii de construcție
AUDIȚIE MUZICALĂ ACTIVĂ
DESENEAZĂ MUZICA: RAHMANINOV
DESENEAZĂ MUZICA: DVOŘÁK
DESENEAZĂ MUZICA: BEETHOVEN
DESENEAZĂ MUZICA: VIVALDI
MUZICOGRAMĂ: W.A. MOZART
MUZICOGRAMĂ: Valsul patinatorilor
MUZICOGRAMĂ: Habanera
MUZICOGRAMĂ: Beethoven
Clasa a VII-a
CÂNT VOCAL
GESTURI DIRIJORALE
SUNETUL MUZICAL
GENURI MUZICALE
RAPSODIA
RONDO-ul
MENUETUL
SPECTACOLUL MUZICAL-DRAMATIC
SPECTACOLUL MUZICAL-DRAMATIC (prezentare generală)
OPERA 1600-1800
OPERA ÎN CLASICISM
OPERA ÎN ITALIA (sec. XIX)
OPERA ÎN FRANȚA (sec. XIX)
OPERA ÎN GERMANIA (sec. XIX)
OPERA ÎN RUSIA (sec. XIX)
OPERA CEHĂ (sec. XIX)
OPERA ÎN SEC. XX
OPERA - recapitulare (în construcție)
OPERA - evaluare
Clasa a VIII-a
Recapitulare (test inițial)
TONALITATEA. Tonalități majore și minore
CÂNT VOCAL
GESTURI DIRIJORALE
MĂSURI COMPUSE ETEROGENE
ELEMENTE DE FOLCLOR MUZICAL
MODURILE POPULARE
FOLCLORUL NAȚIONAL ȘI INTERNAȚIONAL
GENURI MUZICAL-FOLCLORICE
FOLCLORUL ANOTIMPURILOR
OBICEIUL COLINDATULUI
CICLUL FAMILIAL
MODURILE POPULARE - introducere
FORME ȘI GENURI MUZICALE
FORME ȘI GENURI MUZICALE (actualizare)
FORMA DE RONDO
CONCERTUL INSTRUMENTAL
SIMFONIA
OPERA - structura (partea I)
OPERA - structura (partea II)
OPERETA
BALETUL
MUSICALUL
RECAPITULARE
EVALUARE
MUZICA SECOLULUI XX: MUZICA DE DIVERTISMENT
Muzica JAZZ
MUZICA DE DIVERTISMENT
Muzica ROCK/METAL
Muzica POP (în construcție)
Muzica DISCO (în construcție)
Muzica COUNTRY
Muzica FOLK
Muzica BLUES (în construcție)
Muzica HIP-HOP
Muzica ELECTRONICĂ (în construcție)
Muzica K-POP
Muzici de metisaj (în construcție)
ROLUL SOCIAL AL MUZICII
TEMA RĂZBOIULUI ÎN MUZICĂ
Derulează în sus