Skip to content
EDUCAȚIE MUZICALĂ
MEMIS
Menu Toggle
FORMATORI
GHIDURI
LECȚII
Menu Toggle
GRADINIȚĂ
CLASELE P-IV
CLASELE V-VIII
CLASELE IX-XII
ETI: Blockflöte (stilul german)
COMPOZITORI
INTERDISCIPLINAR
RESURSE
Menu Toggle
ÎNVĂȚĂMÂNT PREȘCOLAR
ÎNVĂȚĂMÂNT PRIMAR
GIMNAZIU
Menu Toggle
RITM
FORME ȘI GENURI
LIMBAJ MUZICAL
AUDIȚIE MUZICALĂ ACTIVĂ
GIMNAZIU – Aplicații interactive
NON-FORMAL
Menu Toggle
Formal și non-formal în artă
Muzica și revoluțiile secolului XX
EVENIMENTE
Menu Toggle
IARNĂ
PRIMĂVARA
Blog MEMIS
CONTACT
EDUCAȚIE MUZICALĂ
Main Menu
MEMIS
Menu Toggle
FORMATORI
GHIDURI
LECȚII
Menu Toggle
GRADINIȚĂ
CLASELE P-IV
CLASELE V-VIII
CLASELE IX-XII
ETI: Blockflöte (stilul german)
COMPOZITORI
INTERDISCIPLINAR
RESURSE
Menu Toggle
ÎNVĂȚĂMÂNT PREȘCOLAR
ÎNVĂȚĂMÂNT PRIMAR
GIMNAZIU
Menu Toggle
RITM
FORME ȘI GENURI
LIMBAJ MUZICAL
AUDIȚIE MUZICALĂ ACTIVĂ
GIMNAZIU – Aplicații interactive
NON-FORMAL
Menu Toggle
Formal și non-formal în artă
Muzica și revoluțiile secolului XX
EVENIMENTE
Menu Toggle
IARNĂ
PRIMĂVARA
Blog MEMIS
CONTACT
Prima oră de Educație muzicală
UNIVERSUL MEU MUZICAL
AUDIȚIE MUZICALĂ - TEST
CE AUD? Relația text-muzică
TONALITATEA
CRONOLOGIE MUZICALĂ
FORMĂ-GEN-STIL
GENURI MUZICALE - clasificare
SPECTACOLUL MUZICAL-DRAMATIC
OPERA - elemente de structură I
BALETUL
OPERETA
OPERA - elemente de structură II
OPERA MODERNĂ
MUSICALUL
CONCERTUL INSTRUMENTAL - structură
SIMFONIA - structură
RECVIEMUL - prezentare generală
Muzica JAZZ
Scroll to Top