Skip to content
EDUCAȚIE MUZICALĂ
MEMIS
Menu Toggle
FORMATORI
LECȚII
Menu Toggle
GRADINIȚĂ
CLASELE P-IV
CLASELE V-VIII
CLASELE IX-XII
ETI: Blockflöte (stilul german)
COMPOZITORI
INTERDISCIPLINAR
RESURSE
Menu Toggle
ÎNVĂȚĂMÂNT PREȘCOLAR
ÎNVĂȚĂMÂNT PRIMAR
GIMNAZIU
Menu Toggle
RITM
FORME ȘI GENURI
LIMBAJ MUZICAL
AUDIȚIE MUZICALĂ ACTIVĂ
GIMNAZIU – Aplicații interactive
NON-FORMAL
Menu Toggle
Formal și non-formal în artă
Muzica și revoluțiile secolului XX
EVENIMENTE
Menu Toggle
IARNĂ
PRIMĂVARA
Blog MEMIS
CONTACT
EDUCAȚIE MUZICALĂ
Main Menu
About
Acasă
ATELIERE
Menu Toggle
Atelier Bacau 06.04.2019
Atelier Baia Mare 01.02.2019
Atelier Brașov 19-20.01.2019
Atelier Cluj-Napoca 23-24.03.2019
Atelier Craiova 2 – 23.11.2019
Atelier Craiova 25.05.2019
Atelier Făgăraș 12.10.2019
Atelier Galați 09.11.2019
Atelier Iași 13.04.2019
Atelier Satu Mare 07.12.2019
Atelier Sibiu 22-24.02.2019
Atelier Târgu Mureș 02.11.2019
Atelier Timișoara 09.03.2019
Atelier Toplița 14.12.2019
Atelier Tulcea 18.05.2019
Muzica și revoluțiile secolului XX
Muzica și revoluțiile secolului XX: 1900-1950 (Partea a II-a)
Cadouri de Crăciun
Checkout
Chestionar
Christmas Music Market
Contact
Coș
Elementor #3909
EVENIMENTE – resurse
Menu Toggle
PRIMĂVARA
Formal și non-formal în artă
FORMATORI
GIMNAZIU
IARNĂ
Împreună pentru Ucraina
INTERDISCIPLINAR
Menu Toggle
Cultura muzicală a sec. XX
Muzica și mișcările sociale: Feminismul
Muzica și mișcările sociale: Lupta împotriva rasismului
Revoluțiile secolului XX – intro
Muzica de film
INTERDISCIPLINAR: Mesaje și simboluri
INTERDISCIPLINAR: Suprarealismul
INTERDISCIPLINAR: Wishes
Muzica de film. 5. Filmul mut (1895-1929)
Muzica de film.1. Elemente de limbaj cinematografic
Muzica de film.2. Elemente de limbaj muzical: MELODIA
Muzica de film.3. Elemente de limbaj muzical: TIMBRU MUZICAL
Muzica de film.4. Scurtă istorie a cinematografiei
Muzica de film.6. Sunetul și cinematografia
MEMIS
Menu Toggle
COMPOZITORI
LECȚII
GRADINIȚĂ
Grădiniță. Cântecul zilelor din săptămână (secvență)
Grădiniță. Prin poiană, prin pădure
Grădiniță. Reguli de circulaţie
Grădiniță. Trapp, Trapp, Trapp
CORPUL MEU
VOCALELE
CLASELE IX-XII
Clasa a IX-a: Audiția muzicală
Clasa a IX-a: Prima oră de Educație muzicală
Clasa a IX-a: Universul meu muzical
Clasa a X-a. Muzica JAZZ
Clasaele IX-XII. GENURILE MUZICALE – prezentare generală
Clasele IX-X Muzica JAZZ
Clasele IX-X. Baletul
Clasele IX-X. Cronologie muzicală
Clasele IX-X. Formă-Gen-Stil
Clasele IX-X. Musicalul
Clasele IX-X. Opera – elemente de structură (partea 1)
Clasele IX-X. Opera – elemente de structură (partea 2)
Clasele IX-X. Opera modernă
Clasele IX-X. Opereta
Clasele IX-X. Recviemul – prezentare generală
Clasele IX-X. Simfonia
Clasele IX-X. Spectacolul muzical-dramatic (prezentare generală)
Clasele IX-X. TONALITATEA. Tonalități majore și minore
Clasele IX-XII: Muzica și revoluțiile secolului XX: 1900-1950 (Partea I)
Clasele IX-XII. Concertul instrumental – elemente de structură
Clasele IX-XII.Musicalul
Elemente de limbaj muzical: relația text-muzică
CLASELE P-IV
Clasele III-IV. Desenează muzica: Antonin Dvořák
Clasele III-IV. Joc ritmic: Paprika Lady
Clasele III-IV. Muzicogramă: Beethoven
Clasele III-IV. Muzicogramă: Habanera
Clasele III-IV. Muzicogramă: Valsul patinatorilor
Clasele III-IV. Muzicogramă: W.A. Mozart
Clasele III-IV. RECAPITULARE-EVALUARE RITM
Clasele III-IV. Structura unui cântec: strofa și refrenul
Clasele P-II. Alfabetul (secvență)
Clasele P-II. Anotimpurile (secvență)
Clasele P-II. Cântecul Adunării până la 10 (secvență)
Clasele P-II. Cântecul formelor geometrice (secvență)
Clasele P-II. Cântecul notelor din gamă (secvență)
Clasele P-II. Cântecul scăderii (secvență)
Clasele P-II. Diferențiere ritm binar-ritm ternar
Clasele P-II. EVALUARE
Clasele P-II. Joc ritmic: Paprika Lady
Clasele P-II. Lunile anului (secvență)
Clasele P-II. Mișcarea dirijată pe muzică
Clasele P-II. Structura unui cântec: strofa și refrenul
Clasele P-IV. Canon ritmic simplu
Clasele P-IV. Desenează muzica: J.P. Rameau
Clasele P-IV. Desenează muzica: Serghei Rahmaninov
Clasele P-IV. JOC RITMIC: KOREA SONG
CARACTERUL MAJOR-MINOR
Clasa a IV-a. Calitățile sunetului muzical
Clasa a IV-a. Cum se notează MĂSURA MUZICALĂ
Clasa a IV-a. Durata sunetelor muzicale
Clasa a IV-a. Șapte note muzicale
Clasele III-IV: Practică vocală
Clasele III-IV. Când primăvara va veni
Clasele III-IV. De la sunet la partitură
Clasele III-IV. Măsura muzicală
Clasele III-IV. Notele muzicale: DO
Clasele III-IV. Notele muzicale: LA
Clasele III-IV. Notele muzicale: SOL și MI
Clasele III-IV. Sugestii de repertoriu
Clasele III-IV. Tribut Maria Tănase
Clasele P-II. Cântecul numerelor pare
Clasele P-IV. Pulsul muzical
CLASELE V-VIII
Clasa a V-a. Desenează muzica: J.P. Rameau
Clasa a V-a. Durata sunetelor muzicale
Clasa a V-a. EVALUARE
Clasa a V-a. Ritm
Clasa a V-a. Structura unui cântec: strofa și refrenul
Clasa a VI-a. Formule ritmice: Anacruză
Clasa a VI-a. Semne de alterație
Clasa a VIII-a. RECAPITULARE-Test inițial
Clasele V-VI. Desenează muzica: Antonin Dvořák
Clasele V-VI. Desenează muzica: Antonio Vivaldi
Clasele V-VI. Desenează muzica: Ludwig van Beethoven
Clasele V-VI. Desenează muzica: Serghei Rahmaninov
Clasele V-VI. Muzicogramă: Beethoven
Clasele V-VI. Muzicogramă: Habanera
Clasele V-VI. Muzicogramă: Valsul patinatorilor
Clasele V-VI. Muzicogramă: W.A. Mozart
Clasa a V-a: Audiția muzicală
Clasa a V-a: Practică vocală
Clasa a V-a: Prima oră de Educație muzicală
Clasa a V-a: Universul meu muzical
Clasa a V-a. Calitățile sunetului muzical
Clasa a V-a. De la sunet la partitură
Clasa a V-a. Elemente de mișcare: TEMPO-ul muzical
Clasa a V-a. Instrumentele muzicale
Clasa a V-a. INTENSITATEA
Clasa a V-a. Măsurile de 2, 3 și 4 timpi
Clasa a V-a. Șapte note muzicale
Clasa a V-a. Timbrul vocal
Clasa a VI-a. Construcția unei tonalități majore sau minore de pe un sunet dat
Clasa a VI-a. Contratimpul
Clasa a VI-a. Formă-Gen-Stil
Clasa a VI-a. GENURILE MUZICALE – prezentare generală
Clasa a VI-a. INTERVALE MUZICALE
Clasa a VI-a. MINIATURA
Clasa a VI-a. MINIATURA VOCALĂ
Clasa a VI-a. SINCOPA
Clasa a VI-a. SUITA INSTRUMENTALĂ – prezentare generală
Clasa a VI-a. TONALITATEA. Tonalități majore și minore
Clasa a VII-a. Gesturi dirijorale
Clasa a VII-a. MENUETUL
Clasa a VII-a. Opera – evoluția genului. Evaluare
Clasa a VII-a. Opera (originea și evoluția genului). 1600-1800: de la începuturi și până la Gluck
Clasa a VII-a. Opera (originea și evoluția genului). Opera în Clasicism
Clasa a VII-a. Opera (originea și evoluția genului). Romantismul. Opera cehă
Clasa a VII-a. Opera (originea și evoluția genului). Romantismul. Opera în Franța
Clasa a VII-a. Opera (originea și evoluția genului). Romantismul. Opera în Germania
Clasa a VII-a. Opera (originea și evoluția genului). Romantismul. Opera în Italia
Clasa a VII-a. Opera (originea și evoluția genului). Romantismul. Opera rusă
Clasa a VII-a. Opera (originea și evoluția genului). Secolul XX
Clasa a VII-a. RAPSODIA
Clasa a VII-a. RONDO-ul
Clasa a VII-a. Spectacolul muzical-dramatic (prezentare generală)
Clasa a VII-a. Sunetul muzical. Zgomotul și muzica
Clasa a VIII-a. Baletul
Clasa a VIII-a. Concertul instrumental – elemente de structură
Clasa a VIII-a. Evaluare: Genuri și forme muzicale
Clasa a VIII-a. Folclorul anotimpurilor
Clasa a VIII-a. Folclorul național și internațional
Clasa a VIII-a. Folclorul ocazional: Ciclul familial
Clasa a VIII-a. Forma de rondo
Clasa a VIII-a. Forme și genuri – clasificare (actualizare)
Clasa a VIII-a. Genuri muzical-folclorice
Clasa a VIII-a. Gesturi dirijorale
Clasa a VIII-a. Măsuri compuse eterogene
Clasa a VIII-a. Moduri populare
Clasa a VIII-a. Musicalul
Clasa a VIII-a. Muzica COUNTRY
Clasa a VIII-a. Muzica de divertisment – prezentare generală
Clasa a VIII-a. Muzica FOLK
Clasa a VIII-a. Muzica HIP-HOP
Clasa a VIII-a. Muzica HIP-HOP
Clasa a VIII-a. Muzica JAZZ
Clasa a VIII-a. Muzica K-POP
Clasa a VIII-a. Muzica ROCK/METAL
Clasa a VIII-a. Obiceiul colindatului
Clasa a VIII-a. Opera – elemente de structură (partea 1)
Clasa a VIII-a. Opera – elemente de structură (partea 2)
Clasa a VIII-a. Opereta
Clasa a VIII-a. Recapitulare: Genuri și forme muzicale
Clasa a VIII-a. Rolul social al muzicii
Clasa a VIII-a. Simfonia
Clasa a VIII-a. TONALITATEA. Tonalități majore și minore
Clasele V-VI. Cântul vocal
Clasele VII-VIII. Cântul vocal
Duplicated: Clasa a VIII-a. Muzica K-POP – [#17846]
Folclorul obiceiurilor.Colindatul
Gresit. Muzica JAZZ
Structura unei melodii. Procedee componistice
Tema războiului – MERITO
ETI: Blockflöte (stilul german)
ETI. Blockflöte: Colinde – partea 1 (recapitulare FA#)
ETI. Blockflöte: Colinde – partea 1 (recapitulare SIb)
ETI. Blockflöte: Colinde – partea 2 (recapitulare FA#)
ETI. Blockflöte: Colinde – partea 2 (recapitulare SIb)
ETI. Blockflöte: Lecție introductivă
ETI. Blockflöte: Semne de prelungire
ETI. Blockflöte: Sunetul și nota DO1
ETI. Blockflöte: Sunetul și nota DO1 (Ceata lui Pițigoi)
ETI. Blockflöte: Sunetul și nota DO1, ep.1
ETI. Blockflöte: Sunetul și nota DO2
ETI. Blockflöte: Sunetul și nota DO2#
ETI. Blockflöte: Sunetul și nota DO2#(consolidare)
ETI. Blockflöte: Sunetul și nota FA
ETI. Blockflöte: Sunetul și nota FA diez (partea 1)
ETI. Blockflöte: Sunetul și nota FA diez (partea 2)
ETI. Blockflöte: Sunetul și nota MI bemol
ETI. Blockflöte: Sunetul și nota MI2 (Titanic)
ETI. Blockflöte: Sunetul și nota RE și LA
ETI. Blockflöte: Sunetul și nota SI
ETI. Blockflöte: Sunetul și nota SI bemol (partea 1)
ETI. Blockflöte: Sunetul și nota SI bemol (partea 2): Mozart
ETI. Blockflöte: Sunetul și nota SOL
ETI. Blockflöte: Sunetul și nota SOL diez
Instrumente didactice în pregătirea orei de Educație Muzicală
RESURSE
AUDIȚIE MUZICALĂ ACTIVĂ
FORME ȘI GENURI
GIMNAZIU – Aplicații interactive
ÎNVĂȚĂMÂNT PRIMAR
LIMBAJ MUZICAL
RITM
IARNA. Bradul de Crăciun
IARNA. CE ALBĂ E ZĂPADA!
IARNA. Colaj colinde românești
IARNA. COLINDUL CERBULUI
IARNA. CREȘTINI, CRĂCIUNUL A SOSIT!
IARNA. DE CRĂCIUN VOI FI ACASĂ
IARNA. FLUTURI DE ZĂPADĂ
IARNA. IARNA A VENIT. O, MINUNE!
IARNA. SIGUR ESTE MOȘ CRĂCIUN
IARNA. VIS DE IARNĂ
ÎNVĂȚĂMÂNT PREȘCOLAR
PRIMĂVARA. Vine primăvara (Veronica)
PRIMĂVARA. Aceasta doamnelor și domnilor, e mama mea!
PRIMĂVARA. Când primăvara va veni
PRIMĂVARA. Cântecul acesta delicat
PRIMĂVARA. Cel mai frumos dar
PRIMĂVARA. Deschideți poarta soarelui
PRIMĂVARA. E martie, ce bucurie!
PRIMĂVARA. În grădina bucuriilor
PRIMĂVARA. Învățătorii mei
PRIMĂVARA. Lângă tine, măicuța mea
PRIMĂVARA. Micuța pasăre
PRIMĂVARA. Soarele cu trei iezi
PRIMĂVARA. Vezi ce floare frumoasă am cules?
My account
NON-FORMAL
PRODUSE
Proiectul MEMIS
Sample Page
Shop
Siguranța pe internet
Blog MEMIS
ATELIERE
https://edumuzicala.ro/atelier-tulcea-18-05-2019
Scroll to Top